Wednesday, June 8, 2011

KaSih IBU.................

Seminggu dok kat kampung rasa macam sehari...........tup..tap..tup....tap......habih seminggu.......janji nak balik Rabu....tp kul 9.30 pg Selasa, my hubby kata, siap cepat nak balik dah ni.......la pasai pa plak.......esok la balik......ada keja la....nak hantar brg Bomba....n ...jalan Risda x start lg........ish pasai pa x habaq awai, leh la set mental lu....nak tinggal kg ingat senang ka.......rasa sebak bercampur baur....air mata ni nak meleleh dah ni.......nak habaq kat mak camna ni....apa la org tua tu rasa......terkejut gak org tua tu......mak bingkas bangun mbik udang sawah yang tak sempat nak buat kerabu suh Mak Teh wak balik. udang tu mak beli awal dah bab dia tau mmg udang tu kegemaran Mak Teh........x dan la mak , sat gi busuk......lastly mak sendiri buat kerabu  suruh gak Mak Teh mkn kerabu udang bendang tu.....sedih rasa 'KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA'.......terima kasih mak......nanti bila kita dah tua, mungkn inilah yang kita kan rasa......bukan wang ringgit yang mereka harapkan , tetapi kasih sayang n prihatin drp anak cucu yg ditagih.......lepas makan  kul 11.30 pg baru bertolak, kul 10 mlm baru smp bab hujan lebat sepanjang jalan......To my hubby....len kali jgn buat cam ni.......pleaseeeeee..............

3 comments:

genny da bomb said...

hmm..tetiba aku gak sedih..kerabu apa tu..aku cam tak penah makan pun..

aku kalo balik mak mesti buat nasik goreng dia bagi apit..huhuhu

KoLAm SaKInaH said...

ala....udang bendang+air asam + pucuk janggus buat kerabu mentah2...pastu perah asam...hg jgn mengidam dah la....

genny da bomb said...

haha..betoi aku tak penah makan aku rasa..nasib baik aku tak terbayang..takdak la ngidam..aku tak ngidam benda pelik2..buleh buat sdiri ja hehe